آکادمی برنامه نویسان مشهد

دوره های آموزش برنامه نویسی و طراحی سایت در مشهد

آکادمی برنامه نویسان مشهد

دوره های آموزش برنامه نویسی و طراحی سایت در مشهد

گروه آموزشی برنامه نویسان با پشتوانه تجربه اساتید خود در زمینه برنامه نویسی اقدام به برگزاری دوره های آموزش برنامه نویسی و طراحی سایت نموده است . هدف نهایی در برگزاری دوره های آموزش برنامه نویسی، آموزش پیاده سازی سیستم های کاربردی در سطوح کاملاً تجاری بوده به نحوی که طبق برنامه ریزی، دانشجو در پایان دوره های آموزش برنامه نویسی و طراحی سایت علاوه بر تسلط بر مباحث تئوریک و اصول توسعه نرم افزار ، توانائی پیاده سازی یک پروژه را در سطحی بالا را دارا خواهد بود .

  • ۰
  • ۰

آموزش ASP.NET MVC 6 پیاده سازی صفحه ارتباط با ما (Contact Us)

این آموزش ASP.NET MVC 6 نحوه پیاده سازی صفحه ارتباط با ما را آموزش می دهد . ابتدا مدلی برای فرم Contact می سازیم و عملیات منطقی را بعدا در کنترلر انجام می دهیم. این کار از طریق ساختار و الگو MVC پیاده سازی شده است و برای اعتبار سنجی (Validation) در سمت مشتری (Client) از jQuery استفاده شده است.

پیش نیاز

این پیاده سازی در NET.4.5.1.  اجرا و تست شده است اما بر روی NET. core 1.0 اجرا نشده است چون فاقد فضای نام System.Net.Mail است. این امکانات در نسخه های بعدی ممکن است اضافه شود.

کد  نمونه آموزش ASP.NET MVC 6

کد زیر یک کد نمونه برای تولید فرم Contact است

کد کنترلر

کد زیر کد مربوط به کنترلر است که ما در آن از سرویس Gmail برای ارسال ایمیل استفاده کرده ایم. می توانید از سرویس دهنده های دیگر نیز برای این کار استفاده کنید

کد سمت مشتری

برای اعتبار سنجی در سمت مشتری از کدهای jQuery استفاده کردیم و همچنین از Bootstrap نیز برای جلوه بهتر استفاده کرده ایم

همچنین کل کد منبع را می توانید در زیر دانلود کنید

دانلود کدها

آموزش asp.net mvc 6



  • ۹۷/۰۷/۱۰
  • mohamad azari

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی